Als je eigenaar van een kleine onderneming bent, dan weet je waarschijnlijk wel dat je niet altijd de telefoon kunt opnemen. Vooral kleine ondernemingen met weinig medewerkers hebben hier regelmatig last van, want de medewerkers die er wel werken hebben het ook druk met hun normale taken. Hierdoor is het lastig altijd de telefoon op te kunnen nemen. Als je een eenmanszaak in bezit hebt, dan weet je helemaal waar we het hier over hebben. Het is niet klantvriendelijk als je klanten laat wachten, maar af en toe kan je er niks aan doen. Je bent namelijk ook druk met andere taken en kunt niet op verschillende plekken tegelijk zijn. Het is wel er onhandig om klanten niet te helpen, want je kan hierdoor potentiele klanten mislopen en dat wil je natuurlijk niet.
Het is dan ook erg handig als er iemand is die de telefoonopname kan doen, als jij als ondernemer of je medewerkers niet beschikbaar zijn. Het is alleen erg duur om hiervoor iemand in te huren. Een vaste medewerker voor dit probleem drukt zwaar op de vaste kosten en kleine ondernemingen kunnen zich dit niet veroorloven. Het is ook mogelijk het uit te laten besteden bij een extern bedrijf. Zij zullen voor jou de telefoon opnemen en klanten helpen met vragen. Jij kunt zelf bepalen wanneer je de telefoon doorschakelt en je geen klanten kunt helpen. Als je je moet voorbereiden voor een belangrijk gesprek of niet aanwezig bent schakel je de telefoon door. Zodra je weer beschikbaar bent schakel je hem niet meer door en kan je zelf de telefoon opnemen. De kosten zullen hierdoor niet oplopen en dat is ideaal voor kleine ondernemingen. Een antwoordservice is een ideale dienst voor een klein bedrijf. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |